My Cart

Close

FAQ - Frequently asked questions (German below)

1. Can I change or cancel my order?

Changing or canceling an order is not possible via the ordering system. Please contact me (hola@brunchbag.de) and we will find a solution for you. Of course you have a right of withdrawal of 14 days, which you can use.

2. How can I pay?

These possible payment methods are offered to you in the shopping cart:

- Credit cards (Mastercard / VISA / Maestro)
- PayPal
- instant transfer

The payments are processed via the payment providers connected to the shop. 

3. How will the goods be shipped?

At the moment I can unfortunately only offer shipping in Germany.

All shipments are sent via standard delivery with DHL.
Price: 4.90 €


RETURNS & EXCHANGES


1. How do I return the goods?

As a customer, you have the option of canceling your purchase and sending the goods back up to 14 days after receiving your ordered goods.

The following steps are required both from abroad and from Germany:

Please understand that I cannot currently offer a return slip.

Please put a large sheet of paper with  your name  and  order number  in the package.

Send the package with sufficient postage to:

Sabrina Döbler, Gleditschstr. 57, 10781 Berlin

(The reimbursement will be made via the respective means of payment within a maximum of 14 working days after receipt and inspection of the goods)

If you are interested in further improving the quality of the products, please let me know the reason for your return. You are welcome to write this to us on the returns insert.

Please make sure that the items you want to return are returned to us in perfect condition and without any signs of use.
Your return will be processed as soon as possible. You will receive an automatic email notification as soon as the outstanding amount is refunded to your account. If you have not received a notification after 14 days, please get in contact.

If you have any questions, please contact me by email (hola@brunchbag.de).

 

FAQ - häufig gestellte Fragen

1. Kann ich meine Bestellung ändern bzw. stornieren

Eine Bestellung ändern bzw. stornieren ist über das Bestellsystem nicht möglich. Bitte kontaktiere mich (hola@brunchbag.de) und wir finden eine Lösung für dich. Natürlich hast du ein Widerrufsrecht von 14 Tagen, was du in Anspruch nehmen kannst.

2. Wie kann ich bezahlen?

Diese möglichen Zahlungsarten werden Dir im Warenkorb angeboten:

- Kreditkarten (Mastercard/VISA/Maestro)
- PayPal
- Sofort-Überweisung

Die Zahlungen werden über die am Shop angebundenen Zahlungsanbieter abgewickelt. 

3. Wie wird die Ware versendet?

Momentan kann ich leider nur Versand in Deutschland anbieten.

Alle Sendungen werden per Standardlieferung mit DHL versendet.
Preis: 4,90€

RÜCKSENDUNG & UMTAUSCH

1. Wie sende ich die Ware zurück?

Als Kunde hast du die Möglichkeit, bis zu 14 Tagen nach dem Erhalt deiner bestellten Ware, deinen Kauf zu widerrufen und die Ware zurückzusenden.

Sowohl aus dem Ausland als auch aus Deutschland sind dazu folgende Schritte erforderlich:

Bitte habe Verständnis, dass ich aktuell noch keinen Retourenschein anbieten kann.

Bitte lege ein großes Blatt mit deinem Namen und der Auftragsnummer in das Paket.

Sende das Paket mit ausreichender Frankierung an:

Sabrina Döbler, Gleditschstr. 57, 10781 Berlin

(Die Rückerstattung erfolgt über das jeweilige Zahlungsmittel binnen maximal 14 Werktagen nach Erhalt und Prüfung der Ware)

Aus Interesse daran, die Qualität der Produkte weiter zu verbessern, bitte ich dich mir den Grund deiner Rücksendung mitzuteilen. Diesen kannst du uns gerne auf dem Retouren Beileger schreiben.

Bitte achte darauf, dass die Artikel, welche du retournieren möchtest, in einwandfreiem Zustand und ohne Gebrauchsspuren an uns zurückgeschickt werden.
Deine Retoure wird so schnell wie möglich bearbeitet. Du erhältst eine automatische E-Mail-Benachrichtigung, sobald der ausstehende Betrag auf deinem Konto erstattet wird. Solltest du nach 14 Tagen keine Benachrichtigung bekommen haben, wende dich bitte an

Solltest du Fragen dazu haben, wende dich gerne per E-Mail (hola@brunchbag.de) an mich.